2017. január 1., vasárnap

Boldog Új Évet Kívánok!

Boldog Új Évet Kívánok minden kedves olvasónak!

Ez a blog azért jött létre, hogy minél több Linuxos témájú hír, cikk, bejegyzés, leírás vagy gyakorlatilag bármilyen jellegű szöveg, útmutató elérhető legyen magyar nyelven, a kezdők és/vagy érdeklődők számára is közérthető formában.

Magamról pár szóban:
Az Ubuntu.hu oldalon Xplosive névvel találtok meg, ahogy itt is.
Az említett oldalon a tagok többsége valamennyire ismer, mivel majdnem 8 éve az oldal tagja vagyok. A 7 éves tagságomról szóló blogbejegyzést 2016.04.30-án írtam, akkor volt ott 7 éves és 1 hetes a felhasználói fiókom. Ubuntu Linuxot körülbelül 2007 vagy 2008 óta használok. Nem emlékszem már, hogy melyik volt az első.
A 2009-es (9.x) verzióból még eredeti telepítőm is van. Akkoriban volt olyan lehetőség, hogy ingyen házhoz küldenek (postáznak) egy gyári telepítő lemezt és éltem vele. Azt hiszem, hogy kétszer is és mindkét alkalommal meg is kaptam. Ez egyik ebből még ma is biztosan megvan, de már nem tudom, hogy a 9.04-es vagy 9.10-es verzió. Valahol a szekrényben van, jó ideje nem vettem már elő.

A blogon a megjelenő cikkeket/bejegyzéseket igyekszem majd úgy megírni, illetve angolról lefordítani, hogy az minél közérthetőbb legyen. Mint ahogy a bejegyzés elején is említettem, a kezdőket és az érdeklődőket célzom meg elsődlegesen ezzel a bloggal.

Ennek tükrében kívánok mindenkinek sikerekben gazdag, Boldog Új Évet és kellemes olvasgatást/időtöltést az oldalon és minél több sikert mindenkinek a Linux és a való élet világában is egyaránt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése