2020. április 8., szerda

A "Receiver 2" realisztikus fegyverszimulátor 2020 április 14-én jelenik meg

A Receiver 2 nem egy hagyományos belső nézetű lövöldözős játék, mivel a fegyverek mechanikáját szimulálja minden rugóig és pecekig. A legapróbb részletekig. A játék most kapott egy április 14-ei megjelenési dátumot.

"A Receiver 2 szimulálja a fegyverek minden belső részét a gyártói vázlat és fegyverműves erőforrások alapján. Tanuld meg, hogy pontosan hogyan működik minden egyes kézifegyver, beleértve, hogy hogyan tárazd be- és ki, hogyan hárítsd el a meghibásodásaikat, és hogyan biztosítsd ki őket."

Lásd kiadási dátum bejelentésüket lentebb:

Nem csak maguk a fegyverek realisztikusak, a Wolfire Games" (a játék fejlesztője) azt közölte, hogy nincsenek különleges loot dobozok, vagy lövedékfelfogók nagy életcsíkkal, ehelyett minden ellenség megsemmisíthető egy jól irányzott lövéssel, "ballisztikus szimuláció alapján, ami lövési balesetek rekonstrukcióját tartalmazó könyvből származó adatokon alapul".

A jellegzetességek kiemelése:
  • Kézifegyverek az összes rugóig és pecekig lemodellezve
  • Ellenfelek fizika-alapú sérülésmodellel
  • A visszapattanás, áthatolás és golyó leesés ballisztikus modellezése
  • Gyakorolj, hogy védekezz a "kegyelemdöféssel" (Mindkill-lel) szemben
  • Szerezz ismeretek azzal kapcsolatban, hogy hogyan működnek igazából a fegyverek

Nézd meg lentebb az eredeti bemutató előzetest is:

Az első rész, aminek szintén van Linux támogatása, a Wolfire által egy "7 napos FPS kihívás" keretében lett létrehozva, szóval bizonyos szemszögből kicsit alap, de hatalmas ötlet volt. Ezzel a folytatással kiterjesztik az összes jó részét, kezdve az első rész "néhány rész szimulálásáról" az "összes rész szimulálásáig", és a feszült atmoszféra megtartásával.

Kövesd és tedd kívánságlistára a Humble Store-on és Steam-en az április 14-ei kiadáshoz.

Forrás:
Realistic gun simulation FPS 'Receiver 2' launching April 14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése