2020. június 28., vasárnap

blackPanther OS ellenségeskedés

Régebben használtam blackPanthert.
Most megnéztem volna a weboldalukon lévő "Alkalmazás-raktár" menüpont "Játékok" pontjának "Akció" részét, amire viszont az jött be. hogy Nem támogatott operációs rendszer!
Az oldal tetején lévő képen többek (Windows, Chrome, Mac OS) között van egy Ubuntu logó is piros áthúzott karikával megjelölve.
Csak a blackPanther logója van zöld karikában lévő pipával megjelölve.
Alatta pedig közli az oldal, hogy "Sajnálom, de az általad használt rendszer valószínűleg nem felel meg a biztonsági követelményeinknek!"
Természetesen Ubuntu 20.04 LTS-t használok, ami a jelenlegi legfrissebb Ubuntu LTS kiadás.
Első körben nem értettem, hogy mi a problémája a blackPanther OS fejlesztőinek a legfrissebb Ubuntu LTS kiadásának biztonságával.
Főleg olyan szinten, hogy nem engedik megnézni a blackPanther OS "Alkalmazás-raktárát".
Csak arra lettem volna kíváncsi (ha már így felrakták a weboldalukra), hogy jelenleg milyen játékok érhetőek el blackPanther OS-re.
De nem engedik megnézni.
Lentebb a "Miért van ez a korlátozás?" kérdésre az a válasz, hogy "Bár az oldalunkon nagyszerű dolgokat teszünk közzé ami biztosan sok embernek hasznos lehet(ne), de a döntést ismét negatív események előzték meg. A tudomásunkra jutott, hogy azokat a felhasználókat akik blackPanther OS-t használnak, egyes magyar közösségek diszkriminálják, kizárják, kitiltják, a rendszerrel kapcsolatban valótlanságokat terjesztenek. Ezzel a lépéssel fejezzük ki együttérzésünket a felhasználóinknak, és válaszul a konkurenciát kizárjuk a blackPanther OS felhasználók számára fenntartott tartalom elérhetőségéből."
Én erről nem tudok semmit. Nem is hallottam még ilyenről. Nem értem, hogy mi ez az ellenségeskedés már a Linuxos körökben is.
Szerintem ezzel a lépéssel nem együttérzést fejeznek ki, hanem csak eltántorítják a lehetséges új felhasználókat a blackPanther OS-tól, és tovább gerjesztik az ellenségeskedést a magyar Linuxos közösségben. Legalábbis szerintem a legtöbb érdeklődő kíváncsi lenne rá, hogy milyen alkalmazások/játékok érhetőek el blackPanther OS-re. És ez igaz lehet akármilyen Linux disztribúció, vagy bármilyen más operációs rendszer esetén.
Nem értem, hogy miért kell egy ilyen (lényegében alapvető) információkat tartalmazó részleget a "blackPanther OS felhasználók számára fenntartott tartalom"-má nyilvánítani, és elzárni a más operációs rendszert használó, blackPanther OS iránt érdeklődő felhasználók elől.
Szerintem ezzel csakis maguk alatt vágják a fát. Na meg persze a magyar Linuxos közösség alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése