2019. május 13., hétfő

Elhunyt Guga (Zvolenszki Zoltán)

Tegnap (2019.05.12-én), szívinfarktusban.
Igen, Ő.
Számítógépekről, Linuxról, életről és minden másról is blogolt 2006 óta.
A Logout-on 502 darab blogbejegyzése van, ebből 121 címlapos.
Nem Ubuntu felhasználó volt, hanem UHU Linuxos, ennek ellenére valószínű, hogy innen is ismertétek az írásai vagy a videói által, vagy esetleg akár személyesen.
Egy Linuxos idézet tőle: "Volt régebben egy ismerősöm, akit annak ellenére, hogy becsapott engem emberileg a mai napig visszavárom, mint embert. Azt mondta nekem mindig, hogy ha egyszer elkezded használni a Linuxot, akkor olyat telepíts fel, amit az ismerőseid is használnak, mert ha baj van, akkor legyen kihez fordulnod. Én magam azóta is UHU Linuxot használok, az 1.2-őt. Már rég letöltöttem a 2.0-át dvd változatban és egy másik hdd-re feltelepítettem, tetszett is, sőt meg is jegyeztem, hogy a háttérképe csupa Nokia 3310 gyári előlap feeling. Soha lenem cserélném."
Az idézet az alábbi 12 éve (2007.02.23-án) közzétett blogbejegyzéséből származik: Intel vs AMD.
A felesége rakta ki tegnap (2019.05.12-én) ezt a videót Zvolenszki Zoltán YouTube csatornájára:
Az Úristen szerető ölében, örök nyugalomban...
Én személyesen nem ismertem, de az írásai és a YouTube videói alapján egy nagyon jó, kedves, őszinte, rendes, becsületes ember volt.
Őszinte részvétem a családjának, rokonainak és a barátainak!
Nyugodjék békében! Isten nyugosztalja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése